fb Twitter

Thursday, December 30

Jumaat Cuti umum..marila bergumbira..

Najib telah mengumumkan cuti umum Hari Jumaat (31/12/2010) sempena Malaysia menjadi juara AFF Suzuki Cup. Yeahhhh….Gembira dengan kemenangan Malaysia.  Aku yang sebelum nih tak pernah nak layan bola..tp sanggup layan Live Streaming bola smlm sorg2 dalam bilik. Jadik la walaupun tgk guna laptop…

Ape lagi alasan lepas ni Indonesia nak lemparkan kepada Malaysia..?? Terima la kekalahan ni dengan hati terbuka. Jangan la cuba nk buat pelbagai provokasi. Aku pelik, kenapa rakyat Indonesia ni cepat sangat melatah. Sedangkan secara terang-terangan Khairul Fahmi terkena pancaran laser smlm. Tak pula kita nak kepoh mcm durg nih kan. Kemudian dah la penonton Malaysia yang ingin memonton di Stadium semalam seperti dianaktirikan kerana pihak pengurusan Stadium ingin meletakkan merekan ditengah-tengah penonton Indonesia. Tapi bila durg menonton di Stadium Bukit Jalik tempoh hari..layanan sama rata diberikan.

Apa pun, tahniah sekali lagi diucapkan kepada Harimau Malaya yang telah menunjukkan taringnya..Jom kita cuci mata dengan gamba-gamba di bawah yang bisa membuatkan jantungku gugur *wink* . Khairul Fahmi..!! you are the man of the match!! Lap..Lap..u la apexKU..!

Nama Penuh: Khairul Fahmi Che Mat
Tempat Lahir: Kelantan
Tarikh lahir: 7 Januari 1989
Posisi: Penjaga Gol
Tinggi:172 cm
Berat: 60 kg

 

IMG_5362#1 - mcm takuya kimura…ala…ader la sipi2 tu kan..cairr…

 

KFCM01

#2 - Apex ku..gagga…lempang kuat2 cepat. Semoga kembali ke dunia nyata

 

KFCM03

#3 - wooahhhhh…ganteng nyeee

KFCM02

#4 - *kelip-kelip mata*

khairul fahmi

#5 – mata sepet, bibir kecik, idung mancung..memang buat aku tak tdo malam..LOL

 

Dan …

.

.

.

.

.

.

.

 

 

Irfan01

eh.eh..apa gamba Irfan pulak tersesat kat sni..sapa punya kerja nih..baik ngaku cepat!

www.tips-fb.com

Ratings and Recommendations by outbrain