fb Twitter

Wednesday, August 25

Ramadan

Rasanye belum terlambat untuk mengucapkan 'Selamat berpuasa'. Masuk hari ni da hari ke-15 berpuasa dan tinggal 2 minggu lagi utk beraya. Sepanjang puasa nih tak ada mende yang menarik pun jadi. Time berbuka pulak selalu berbuka dkt rumah bersama family dan biasa nya juadah berbuka akan di beli di bazaar Kelana Jaya. Of course la saya yang pergi beli. Tp memang agak penat nk drive time puasa ni sbb jalan tak pernah nyer lengang..

Bermacam cabaran nk sampai umah then kua balik pergi bazaar. Awal2 lagi da terpaksa tempuh jem. Sengsaranya dari basement lagi sebab ramai yang berpusu-pusu keluar serentak. Akibatnya, sampai ke D4 basement tak bergerak-gerak (nasib baik la saya datang awal dan dapat la parking dekat D2/D3). Ouh..kesimpulannya, saya kene cabut dari office awal 15 min utk mengelakkan keadaan tersebut. Kalo keluar lambat sikit memang akan sangkut la jawap nye.

ini lah main road yang terpaksa dilalui tiap-tiap hari.

Kalau time bulan puasa lagi la teruk jalan ni. Dekat depan nun ader bazaar. Berhadapan dengan LRT kerinchi. Di sebabkan bazaar tuh..sangkut lagi dalam jem.

ops...bukan yang ni 

ha...ni la jalan yg saya lalui T__T

Terpaksa lalu jalan ni sebab memang jalan ni yang ader untuk sampai ke rumah. Sebenarnya dalam 10 min je da boleh baring-baring atas katil dah. Tapi, boleh menjangkau sampai 45min kalau peak hours..ouhhhhh.....Letih. Tambah2 lgi kereta saya adalah manual.. T__T

Kat sini patut nya amek masa 3 min je nak sampai rumah. Tp kalo time2 gini, bayangkan je la.. 

Sebelum saya akhiri, isikan saya menepek gambar ini.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Akhir kata...SELAMAT MENYAMBUT HARI RAMADAN. ^_^
www.tips-fb.com

Ratings and Recommendations by outbrain